KLİNİK PİLATES

Pilates, son yıllarda çok yaygınlaşan ve tercih edilen bir terapi yöntemidir. Pilates için sadece “Spor” demek yeterli değildir. Klinik Pilates, kişinin omurga sağlığını düzeltmek, kas iskelet sistemi ile ilgili hastalıklarını egellemek ve tedavi etmek amacıyla uygulanan kişiye özel egzersizler bütünüdür. Skolyoz ve kifoz gibi omurga sorunları, kas ağrıları ve spazmları, kas romatizması, fibromiyalji sendromu,  bel ve boyun fıtıkları, donuk omuz, omuz eklemi sorunları, kas ve tendon yaralanmaları, menisküs problemleri, ön çapraz bağ yaralanması gibi diz problemleri, kalça eklemi sorunları, ayak-ayak bileği sorunları gibi bir çok hastalıkta ve vücut bölgesinde uygulanmaktadır.

Pilates sıkılaşmaya yönelik egzersizler olarak biliniyor olsa da aslında uzman bir fizyoterapist eşliğinde uygulanan

klinik pilates, yukarıda saydığımız hastalıkların ve deformitelerin önlenmesinde hatta iyileştirilmesinde etkili bir tedavi yöntemidir.

Birçok bel-boyun fıtığı  veya omurga sorunu olan kişi pilates ile sağlığına kavuşmuştur. Vücudunuzu hem doğru kullanmayı öğrenirsiniz hem de kaslarınız esnek ve güçlü olur. Bu şekilde kişinin postürü düzelirken bir yandan da sıkılaşma ve kilo vermeye destek olur. Durum böyleyken pilatesi evde televizyondan izleyerek yapmak veya işin uzmanı olmayan kişilerden öğrenmek son derece riskli ve tehlikelidir. Kişide kalıcı omurga ve kas hasarı bırakabilir. O yüzden Fizyolady Sağlıklı Yaşam Merkezi olarak alanında uzman, Pilates Eğitim Belgesi olan fizyoterapistlerle çalışıyoruz. Çünkü biz sizin sağlığınıza değer veriyoruz.